Corona update – Someren

Corona update

Volgens de leidraad van de KNMT en RIVM kan iedereen weer een afspraak maken voor een periodieke controle of behandeling.

LET OP:

• Heeft u nu corona?

• Heeft u nu huisgenoten/gezinsleden met corona?

• Bent u genezen van corona korter dan 2 weken geleden?

• Heeft u één of meerdere van de volgende symptomen: verkoudheid, niezen, hoesten, keelpijn, benauwdheid, koorts (meer dan 38⁰C)?

• Heeft u huisgenoten/gezinsleden met deze symptomen?

• Bent u in thuisisolatie?

• Woont u in een verpleeghuis of instelling voor mensen met een verstandelijke beperking?

Dan verzoeken we u om THUIS te blijven en de praktijk te bellen om de afspraak te verzetten.
Bent u verder gezond en voelt u zich momenteel gezond? Dan kan de afspraak doorgaan.

*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*

Onze praktijk heeft ruim voldoende beschermingsmiddelen. Voor onze en uw veiligheid, zullen we een mondneusmasker, handschoenen en eventueel een gelaatsscherm dragen tijdens de behandelingen.

Als u een afspraak heeft in onze praktijk, vragen we u het volgende in acht te nemen:

• Kom alleen, begeleiders zijn nu niet welkom, uitzondering voor kinderen en hulpbehoevenden.
  • Draag een mondkapje; in het gehele gebouw wordt verwacht dat u zoveel mogelijk uw mondkapje draagt.
  • Was uw handen met water en zeep bij binnenkomst in de praktijk in onze toiletruimte.
  • Meld u bij de balie en desinfecteer daar uw handen met desinfectans.
  • Houd in de wachtkamer ook de 1,5 meter afstand in acht.
  • Probeer zo min mogelijk de stoelen, tafels, deurklinken aan te raken.
  • Voor uw veiligheid hebben we alle tijdschriften, folders en kinderspeelgoed uit de wachtkamer tijdelijk verwijderd.
  • Houd uw jas aan en uw spullen bij u, ook onze kapstok hebben we tijdelijk buiten gebruik gesteld.
  • De tandarts haalt u uit de wachtkamer en opent voor u de deur naar de behandelkamer.
  • We geven nog steeds GEEN handen
  • We vragen u in de behandelkamer om voorafgaand aan de behandeling te spoelen met 1% waterstofperoxide.
  • Ook na de behandeling doen wij de deur weer voor u open.
  • Spendeer zo kort mogelijke tijd aan de balie, lange afspraken kunnen ook telefonisch of via email gemaakt worden.
  • Toiletbezoek graag thuis.

Op deze manier proberen wij dezelfde hoogstaande tandheelkundige zorg te leveren die u van ons gewend bent.
We hopen dat u begrip heeft voor alle extra maatregelen, alleen samen komen we hier doorheen!

Team Tandartspraktijk Verstappen

Wij nemen nog nieuwe patiënten aan

Bent u op zoek naar een nieuwe tandarts, Tandartspraktijk Verstappen neemt nog nieuwe patiënten aan. U kunt zich aanmelden via het inschrijf formulier waarna wij contact met u opnemen.

Inschrijven